♦ Γιατί ομαδικό φροντιστήριο;
√ Το ιδιαίτερο μάθημα σίγουρα είναι πιο εξατομικευμένο και
προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή , ωστόσο το (ομαδικό)
μάθημα (η ένταξη σε τμήμα) :
- προσαρμόζεται στις αντικειμενικές ανάγκες – απαιτήσεις του σχολείου
- βοηθάει τους μαθητές να ωφεληθούν από απορίες ή παρατηρήσεις των άλλων μαθητών που οι ίδιοι δεν έχουν σκεφτεί.
- διαμορφώνει έναν υγιή ανταγωνισμό και μια δυναμική αλληλεπίδραση – διαλεκτικής που μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι.
√ Το γνωστικό επίπεδο των καθηγητών η μεταδοτικότητα τους και η
παιδαγωγική τους προσέγγιση κινείται σε γενικές γραμμές σε υψηλά
επίπεδα – στάνταρ εφόσον:
- η δουλειά τους κρίνεται εκ του αποτελέσματος
- υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις στη διεκπεραίωση της ύλης και χρονοδιαγράμματα.
√ Τα διαγωνίσματα διενεργούνται σε συνθήκες που προσαρμόζονται σε
αυτές των εξετάσεων, κι έτσι βοηθάνε τους μαθητές:
- να εξοικειωθούν με την όλη διαδικασία
- να “χτίσουν” την αυτοπεποίθησή τους
- να μειώσουν το άγχος των εξετάσεων
√ Τα διαγωνίσματα επίσης είναι συχνά και σε επαναλαμβανόμενους
κύκλους. Με αυτόν τον τρόπο:
- παρέχουν ασφαλή συμπεράσματα για τις επιδόσεις του κάθε μαθητή
- εντοπίζουν εγκαίρως ενδεχόμενες αδυναμίες
- φανερώνουν τη συνολική πορεία – πρόοδο του κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.